Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Maria - 16 februari 2013 18:02

Haft lite tröga dagar nu när man varit förkyld och fick halsont igen.

Blev faktiskt lite nedslagen då jag hade en hel del träning och annat planerat.

Men så blev det icke. Fast promenad hade man ju alltid kunnat ta. Men så blev det inte. Vet inte varför och har inga bra förklaringar till det heller. Lite dålig stil ändå.


Igår blev det både godis och glass.

Lite lite godis men ändå. Inte bra men nu får man ta tag i det igen.

Visst man måste få alla men det får inte bli för långa perioder.

Vi har alla dåliga dagar. Men de goda behöver ju överväga för att man ska få något resultat.

Idag blir det fruktsallad till melodiestivalen. Mums   


Imorgon blir det cardio söndag. Har anmält mig på mitt första indoor walking pass ser verkligen fram emot det.

Etfteråt får det bli mer cardio på gymmets maskiner.


Ha en trevlig kväll :)


// Maria 


Pw

Av Maria - 16 februari 2013 07:51

Ute på promenad. Hur startar du denna lörda morgon?

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards