Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Härlig dag

Av Maria - 19 januari 2013 19:19

Kan inte med ord säga hur härligt det var att få komma hemmifrån och träffa en så god vän.

Så är det ännu bättre att få reda på att hon sen ska ha barn igen i augusti troligtvis :)

Blev så glad.


Barnen hade roligt och lekte jättemycket och de var också glada att få lämna huset och sen att få leka av sig lite. De var i himmelriket ;).


Efter besöket så åkte vi till affären och de fick "gräva" lite. Alltså ta lite lösgodis. 

Sen åkte vi hem. Bänkade oss i soffan och tittade på den mest populära filmen här hemma just nu Bilar.


     


Kan ärligt säga att jag är liiite trött på den just nu. Så det ska bli skönt att de är friska och allt återgår till det normala.


Sen fortsatte jag med operation storstäda hus. Är färdig med övervåningen nu ochj det känns så skönt.

Idag gjordes det sista. Barnens rum. Ja de delar än så länge.  Men nu fixade jag till lite så att det blev lite mysigare. De fick upp mer leksaker. Annars har vi hat leksakerna nere i ett lekrum. Men nu delar vi upp det lite. 


Så här blev det i alla fall:


   


Vet att sonen blev riktigt nöjd. Han stannade kvar och lekte en stund i lugn och ro utan lillasyster.

Kan vara lite bra för honom också.


Nu blir det soffan. Tog min sista pencilin tablett idag så nu kan inget hålla mig borta från träningen längre.

JIPPIIIIII!!!!!


Ha en underbar kväll


// Maria


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Pw

Av Maria - 1 augusti 2013 08:03

Blev en 60 min promenad i morses. Så härligt var det och vädret var underbart. Klarblå himmel kan ju inte bli bättre :) Såg söta måsungar också. Ja alla ungar är ju söta kan inte direkt säga att jag gillar de vuxna. Väl hemma blev det en go...

Av Maria - 31 juli 2013 22:10


Lovade barnen våfflor idag. Perfekt tänkte jag och gjorde en sats till. Har inte hittat något bra recept på lowcarb våfflor. De som jag testat har alltid fastnat. Så testade fram en egen kombination. Blev mycket lyckat och de såg precis ut som de...

Av Maria - 31 juli 2013 21:50

Är inne i en intensiv träningsmånad. Blir en hel de styrka och cardio blandat.   Började med en pw i morse. Ikväll hade jag mitt pumppass i en nästan fullsatt sal. Vilken energi och vilka underbara deltagare. De taggar mig så mycket :)   ...

Av Maria - 31 juli 2013 08:37

Till frukost blev det idag bovetegröt med fikon, kanel och kardemumma. Lite mer kolhydrater men det är ju vilken typ av kolhydrater som räknas. Dessa är långsamma så man håller sig mätt längre och håller blodsockret i schack. Tar inte mycket k...

Av Maria - 31 juli 2013 07:59


Igår gjorde jag nyttig glass där basen var banan. Den blev riktigt god och uppskattades även av barnen. Men de tyckte inte att det var glass precis ;) Recept: 2 bananer 3 msk kakao 1 dl vispgrädde 25g vit choklad Skala och skär barnare...

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards