Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Maria - 31 januari 2013 17:29

Efter jobbet hämtade jag barnen och vi begav oss till Göksäter för lite shopping.

Med betoning på lite ;)


Barnen ska börja på dans på lördag och då hade jag lovat J att vi skulle köpa nya kläder som han skulle kunna ha då.

Han såg verkligen fram emot det och visst hittade vi kläder som han gillade. Han valde ut dem själv . Så han gick omkring i affären och var så stolt med ett leende på läpparna.

A fick också nya kläder att ha på dansen. Tyvärr hade de ingen Mimmi, hon är helt galen i Mimmi Pigg, så Hello Kitty fick duga.


Ja de blev nöjda i alla fall och det är ju huvudsaken  


 


Av Maria - 31 januari 2013 05:49

Är just nu väldigt trött. Men det blir man ju av att inte gå och lägga sig i tid så har bara mis själv att skylla.

Avnjuter en kopp te och om 15 min ska jag gå till jobbet. Idag är en kort dag så det känns skönt.

Vi har magsjuka som går vilket inte känns så bra. Bara man känner av magen så blir man orolig.

Magsjuka usch och fy säger jag bara.


Önskar er en trevlig dag :)


// Maria


 

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards