Alla inlägg under maj 2013

Av Maria - 1 maj 2013 22:14

Har vrit en helt underbar dag. 

Kan ju knappast bli bättre när det är klarbå himmel och sol.

Ledig dag gör ju det ännu bättre.

Så städ och utomhus bestyr blev det.

Sambon fick lite hjälp av J när det skulle grävas bort lite gjort. Vi ska ta bort några land och göra gräsmatta där istället.

Barnen ska å en ny sandlåda så vi gjorde iordning den platsen också.

Mycket maskar tydligen enligt J ;)


 


Mitt pass idag blev inte fullt tyvärr men en stund hade jag 5 reserver. Så det tar sig.

Men fint väder då stannar folk hemma och grejar i trädgården. 

Sunt tycker jag. Frisk luft och röra sig utomhus är väldigt bra.

Men passet gick kanon. Svettigt värre men vilken energi deltagarna har.

Det kan man leva på länge :)

Sen gick jag på ett cykelpass. Carina köre ett svettigt, jobbigt men så skoj tabata pass.

Underbart och har nog inte svettats så mycket på länge.


 


Så lite pepp kan ju inte göra annat än att hålla med :)



Hoppas din dag varit bra :)


// Maria 

Av Maria - 1 maj 2013 14:58

Det är ju helgdag så varför inte njuta. Fast lite nyttigare då ;)

Kladdkaka ā la lchf

Av Maria - 1 maj 2013 08:26

Hoppas ni har en härlig morgon :)

Min dag började tyvärr redan klockan 5 då min kropp hade bestämt sig för att vakna.

Kan inte skylla på någon annan inte ens barnen. De sov så gott i sina sängar.

Så gick upp och gick ut en promenad.

Skulle ta en underbar bild men så dog telefonen så ingen bild från promenaden idag. 


Ledig dag idag ju. Så vad ska man göra???

Inget. ja träning ikväll. Är ju pass Onsdag hihi.

Storstäd står tyvärr på schemat.

Ska ha gäster nästa helg och då ska golven vara skrubbde och bänkar och bord tvättade ;)

Ska ha scrapbooking helg   .

Längtar så.....då kommer min underbara vän Annika hit. Titta gärna in hennes blogg annikasvardag

Kan säga att jag längtar så mycket.


vill ni se mer av min vardag så följ mig på instgram mariahj81.  Kan säga att det blir en hel del träningsbilder men även annat också.


Ha en skön morgon  


// Maria

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards