Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Maria - 18 maj 2013 21:06

Ja snart är en händelserik dag till ända.

Kan väl inte säga att den helt gick enligt vad jag ville men men så kan det ju vara.

Med ett stödbandage på knät känns det i alla fall bättre. Så hoppas på att det bara är en överansträngning.


 


imorgon vila och sen blir det mer styrketräning på schemat. Lite rehabträning för mitt knä och sen rejäl styrka för överkroppen.

Blir nog bra. Får bara ta det lugnt. En dag i taget.


Har märkt att jag använde appen mer och mer när jag bloggar. Lättare är det i alla fall. Vår dator mår inte så bra.

Funderar lite på att lägga ut lite recept på det jag lagar eller gör. kommentera gärna om det inte finns ett recept så lägger jag ut det.


Förmiddagen idag var lite intensiv. L-I var tvungen att åka till gården och hjälpa dem med mjölket. Vårbruket ska igång. Så då får man ställa upp.

Jag passade på att tvätta lite till. Inte mycket kvar i källaren att tvätta nu. Skönt det. Det är ju bara så smidigt när man kan hänga upp det ute.

Passade också på att göra en mysli.


 


Sen var det nästan dags att åka. Var ju bara tvungen att äta först.

Barnen tog mamma och pappa hand om.

De gick på Liseberg.

Kan säga att jag hade två lyckliga barn när vi hämtade dem efter loppet.

J var så lycklig för han hade helt själv åkt radiobilarna.

- mamma jag har krockat, sa han.

Ögonen lyste av glädje.

Han ville åka dit imorgon igen och blev nästan lite ledsen när vi sa att vi inte skulle det.


Nu njuter jag av ett litet glas vitt vin.

Man måste ju njuta lite också, eller hur??   


 


Ha nu en skön kväll


// Maria   


Av Maria - 18 maj 2013 18:59

Då mitt knä pajade när det var 3,5 km kvar så fick jag ju inte någon bra sluttid. Men jag gick i mål.
Här är i alla fall lite bilder från dagen :)

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards