Alla inlägg den 28 april 2013

Av Maria - 28 april 2013 15:37

Kan inte påstå att jag handlar mycket kläder till mig själv.

Nu är det ju barnen som får allt och så även denna gång.

Ja nästan i alla fall.

I fredag gav vi oss iväg.


Hade lovat J nya kalsonger då han har valt dem över blöja nu det sista. Man måste ku hålla vad man lovar


Är så glad och så stolt   

Vips iväg till Torp så han kunde få välja själv vilka han ville ha.

Väl där hittade jag så mycket snyggt. Till dem men också sådant som jag själv ville ha.

Men att prova en massa kläder med 2 små barn med sig.....nej roligare kan man ha så får allt hålla mig ett tag till.

Har planerat in en tripp till Ullared i slutet av maj och då ska jag handla lite egna kläder. Men även till sambon :).

Men hittade en tröja som bara var så snygg. Ett JAG måste ha plagg. 

Tog det och köpte det.

Barnen fick ju en hel del de :)


Joel fick:


   


Mockasinerna ska han ha på förskolan.  Tydligen har de dem där.


Alicia fick:


        

Var ju tvungen att ha likadana mockasiner som brorsan ;)


Till mig:


 


Bara älskar den :)


Kan villigt säga att jag ville ha mer men fick verkligen hålla igen den här gången och det är inte ofta jag går igång så i en klädaffär. I en träningsklädesaffär Ja men annars snabbt in och ta det lag måste och ut.


// Maria



Av Maria - 28 april 2013 11:26

Häromdagen gjorde jag egna bars. Hittade ett recept på nätet och var ju tvungen att testa :). I dessa är det mindre kolhydrater än i vanliga bars.

Nästa gång blir de nog lite mindre ;).

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards