Alla inlägg den 17 april 2013

Av Maria - 17 april 2013 21:48

Idag är det pass onsdag :)

Det är då jag har mitt pumppass.

Idag var det många som fanns på plats. Energi nivån var på topp. Kunde inte bli bättre :)

Har fått så mycket positiva kommentarer om mitt instruerande vilket gör mig så glad och peppad att fortsätta.


HAr nu tagit beslutet att återuppta cykel instruerande. ar en schwinn utbildning. Det var där jag började. Det var med en cykelutbildning som allt började och jag ångrar inget :).


Efter pumppasset blev det ett cykelpass med grymma Carina. Ett pass som bara blir bättre och bättre. Älskar det :)


 


Kortet taget ett tag innan passet började. 

Av Maria - 17 april 2013 21:32

Började i måndags mot nya mål.

Som jag skrev tidigare är jag så trött på detta velande fram och tillbaka.

Bara normalt men samtidigt måste man ju bara bestämma sig eller hur.

Så nu kör jag.  All in eller vad man säger.

Slut med velandet och nu råder fokus.

Men det är svårt. Godis suget finns ju där hela tiden.

Hjärnspöken jag vet.

Att veta att det finns en rulle med Ballerina i skåpet är jättejobbigt.

Men det ska gå.

Det kommer att gå.


Så här är jag. Har bävat lite att lägga ut dem men nu kör jag. Om en månad kommer nya bilder. Jag hoppas att skillnaden ska synas.


   


Pepp till alla som kämpar därute.


// Maria


Jag

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards