Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Maria - 27 februari 2013 12:46

I en blogg jag läser till och från, följer henne dock på instagram, läste jag om lchf gröt. 

Var ju bara tvungen att prova och det va faktiskt helt ok.

Skönt att bryta och ta något annat än ägg till frukost. Förr åt jag alltid gröt men nu är det mer ägg.

Vill du också testa hittar du receptet här.


 


Lunchen gick också i lchfs tecken. Fick hem expressens lchftidning förra veckan. I den fanns ett recept på spenatsoppa och den åt vi idag. Den var baserad på kokosmjölk.

Godkänd av barnen blev den också    . Så det blir definitivt fler gånger vi gör den.


 


Nu är jag så mätt att jag fick sätta mig en stund. Sen ska jag försöka städa så det blir fint här hemma inför söndag.


// Maria

kost · Lchf
Av Maria - 27 februari 2013 08:09

Igår fick jag ett efterlängtat paket från Adlibris. Var totalt fyra böcker som jag beställt :)

En av dem var Olga Rönnbergs bok. Är intresserad av den typen av träning och att eventuellt kunna instruera i det själv. Började läsa i den igår och den vänder ju sig mer till den som precis fått barn. Men övningarna kan ju alla göra. Än så länge verkar den lovande :)


Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards