Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Maria - 26 februari 2013 21:09

Är så trött på allt vad förkylningar heter. 

Barnen är konstant förkylda och själv har man varit det till och från hela januari och febuari. 

Bestämde mig för att nu är det nog och började träna igen.

Ligger lite efter i träningsschemat inför Göteborgsvarvet. Men nu få det vara ändring på det. Så mars komme att bli en rejäl träningsmånad   

Sen är jag ju mitt uppe i Instruktörsutmaningen. Man ska under februari månad gå på 8 pass dock inga som man instruerar i själv. Har 2 pass kvar att göra.

Igår var det box.

Idag blev det zumba 

 


Sen lite extra cardioträning på det. Intervallträning i 30 min och avslutade på crosstrainern i 20 min.


 

Känns riktigt bra i kroppen nu   .


Efter passet fyllde jag på med lite protein med smak av choklad och hasselnöt. Bara så god.


 


Väl hemma så blev det lite magträning och sen en underbart skön dusch.  Sist men inte minst MAT   .

Nu blir det lite soffläge med en god kopp te och sen sängen.

Funderar på en morgonpromenad imorgon då jag vabbar. 

Ska börja förbereda lite inför söndag då vi ska fira att J fyller 3 år.


// Maria



Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards