Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Maria - 2 februari 2013 22:54

Ligger i sängen och bredvid mig sover sonen så gott. Lite oroligt dock men han mår inte så bra, stackarn. Hoppas bara att han slipper magsjuka.

Ja Vad tyckte ni om melodifestivalen idag. Rena skiten enligt mig. Visst fanns det några låtar som var ok. Men ett väldigt klent startfält. Jag hoppas att det blir bättre i de andra deltävlingarna.

Kan i alla fall säga så här. Det är väldigt skönt att den hemska sjukan är över för egen del. Imorgon kan jag börja äta mat :D JIPPI!!!!!

God natt

Av Maria - 2 februari 2013 10:42

Blev ett litet abrupt slut på denna detoxvecka.

Hade ju inte planerat att det var så det skulle bli precis men men.

Egentligen är sista dagen imorgon men det kommer ju inte riktigt bli så. Kommer ju mest inta flytande föda idag ändå.

Nyponsoppa och blåbärssoppa och te får det bli. 

Kanske något lätt att knapra på ikväll. Allt beroende på vad magen säger.


Men hur ska jag då summera de dagar som gått. Då jag kunnat köra fullt ut som vat tänkt. Blev ju nästan 5 hela dagar ändå.

Jo det har gått bra.

Högt och lågt jovisst. Hade kännslan av att bryta en gång och det var i torsdags. Men gjorde det inte (magen spökade kanske redan då vem vet).

Så en vecka känns lagom. Bara för att bryta lite mönster. Eller i alla fall påbörja arbetet för det tar allt några veckor till med höga berg och djupa dalar. Det är jag väl medveten om.

Men har nu ett väl utarbetad start. Målet finns där och resan har just börjat :).

Känns bra.

Nästa vecka ska kostplanen utarbetas så att jag kan träna och må bra.


// Maria

Av Maria - 2 februari 2013 07:19

Rubriken säger väl allt så vill du inte läsa mer så sluta nu ;).

Har ju gått magsjuka på jobbet. Hoppades in i det sista att jag skulle slippa denna verdervärdiga sjukdom men icke.

Klarade jobbdagen med en mage som sa att allt inte stod rätt till. 

Men samtidigt var den inte så orolig så jag trodde att det var hjärnspöken.

Hämtade barnen och kommer hem. Ingen ork kvar jätteont i magen så började ana vart detta skulle barka iväg   .


Klarade mig bra fram tills dess att sambo kom hem. Då kom även illamåendet.

Usch och fy säger jag bara. Hoppades in i det sista att jag skulle slippa spy men icke. Detta öde föll även på mig BLÄ!!!!!!


Tycker sen att det är så jobbigt när man fortsätter. Men det finns inget att få upp. Magen är tom men vill ändå bli av med det som finns där. 


Hoppas nu att det är över. Att jag sliper det och att jag inte smittat resten av familjen. Fördelen med två toaletter. Så den ena är min. De andra får inte sätta sin fot där.


Hoppas ni fått en bättre start på helgen än jag.


// Maria

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards