Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Dag 4

Av Maria - 1 februari 2013 06:00

Blir ett morgoninlägg idag också.

En liten uppdatering hur det gick igår.

Igår kändes det trögt. I alla fall på kvällen.

Ville bara strunta i hela skiten och äta äta äta.

Men tog lite sötmandlar och då gick det värsta över. Bara några dagar till nu.

Ställde mig på vågen också. Brukar inte göra det då jag inte gillar vågar.

Men kan väl säga att jag inte gått upp :) den stod på 65.9 och innan jag började 68.2

Nu får man komma ihåg att det mesta är vätska. men jag var så svullen när jag började med detta. Kände inte igen mig själv i kroppen.

Men det gör jag nu. Tillbaka till där jag var för 1 år sedan. Känns bra. Men som sagt ska ju äta mat också och då gäller det att inte låta saker och ting gå över styr.


Det BÄSTA av allt är dock att godissuget är under kontroll.  JIPPIIIII!!!!!!!

Det var ju det jag var ute efter och inget annat. Nu gäller det att hålla det så i ca 6 veckor. 

Ja det är ju så lång tid det tar innan en vana bryts säger de ju och kroppen har ställt om.

Så nu är det bara att köra på :)


// Maria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Pw

Av Maria - 1 augusti 2013 08:03

Blev en 60 min promenad i morses. Så härligt var det och vädret var underbart. Klarblå himmel kan ju inte bli bättre :) Såg söta måsungar också. Ja alla ungar är ju söta kan inte direkt säga att jag gillar de vuxna. Väl hemma blev det en go...

Av Maria - 31 juli 2013 22:10


Lovade barnen våfflor idag. Perfekt tänkte jag och gjorde en sats till. Har inte hittat något bra recept på lowcarb våfflor. De som jag testat har alltid fastnat. Så testade fram en egen kombination. Blev mycket lyckat och de såg precis ut som de...

Av Maria - 31 juli 2013 21:50

Är inne i en intensiv träningsmånad. Blir en hel de styrka och cardio blandat.   Började med en pw i morse. Ikväll hade jag mitt pumppass i en nästan fullsatt sal. Vilken energi och vilka underbara deltagare. De taggar mig så mycket :)   ...

Av Maria - 31 juli 2013 08:37

Till frukost blev det idag bovetegröt med fikon, kanel och kardemumma. Lite mer kolhydrater men det är ju vilken typ av kolhydrater som räknas. Dessa är långsamma så man håller sig mätt längre och håller blodsockret i schack. Tar inte mycket k...

Av Maria - 31 juli 2013 07:59


Igår gjorde jag nyttig glass där basen var banan. Den blev riktigt god och uppskattades även av barnen. Men de tyckte inte att det var glass precis ;) Recept: 2 bananer 3 msk kakao 1 dl vispgrädde 25g vit choklad Skala och skär barnare...

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards