Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Maria - 30 januari 2013 22:26

Måste säga att denna dag varit bra :) skriver detta liggandes i sängen via appen. Skönt att slippa sitta vid en dator hela tiden.

Man säger ju att vid dag 3brukar allt bli lättare. Sen går ju allt i omgångar. Upp och ner precis så det ska vara. Känner mig mätt. Kroppen känns nöjd precis som om den säger att "jag behövde detta". Så idag är en bra dag :).

Hade mitt pumppass idag. Var så laddad och det kändes bra. Fick så mycket energi från deltagarna. Mina underbara deltagare :). Passet börjar fyllas. Vilket känns extra bra. Blir fler och fler på det så måste ju göra något rätt. Gick också på bodycombat efteråt. Vet att det kommer kännas imorgon. Men får ta det lite lugnt då. Kanske en promenad. Vill ju inte chocka kroppen med för mycket träning just denna vecka. Men det är lätt att bara köra på när det känns bra. Så man får hålla i bromsen lite. Men bara lite ;).

Säger godnatt till er. I morse passade jag på att mysa med en kopp te. Innan alla andra vaknade och jag behövde gå till jobbet.

// Maria

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards