Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Maria - 28 januari 2013 20:16

Alltid lika skönt när måndagen är över. 

Har en lång jobbdag 7.45-17.15

Kan säga att det känns i huvudet. Men jobbar kort på tisdag så det funkar bra ändå. 


Helgen i sig sög ju musten ur en. Men den var så rolig.

Var iväg hos min  vän Annika och vi pysslade hela lördagen och lite på söndagen.

Annika bor ca 3½ timmes körning härifrån så sov ju givetvis över :).

Hade ju trevligt sällskap i bilen också av en tjej som heter Veronica. En ny bekanskap som jag hoppas kunna hålla kontakten med .

Kan säga att jag kommer leva på den här helgen ett bra tag framöver.



Idag var första dagen på min detox vecka. Gått bra idag. Visst är man lite hungrig. Men dryckerna och vatten funkar bra som dämpare. Bara 6 dagar kvar. Sen ska nya vanor in med kost och dyck.


Bara att kämpa på.


// Maria

Av Maria - 28 januari 2013 06:36

Måste bryta gamla vanor så testar något som jag aldrig gjort innan. Men ibland behövs det något drastiskt för att man ska klara av vissa saker. Jag försöker sluta med godiset. Visst det går bra ett tag men sen kommer det. Suget som bara ökar så jag blir tokig.

Denna vecka kommer jag i alla fall gå på pulverdiet. Inte gör viktnedgång utan bara att bryta ett visst mönster. Jag kommer äta ett riktigt mål mat om dagen och det är på jobbet.

Så håll tummarna. :)

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards