Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Maria - 20 januari 2013 20:05

Dagen började klockan 6 med två barnn som inte ville somna om även om de behövde det för gnällnivån var hög.

Men efter ett hysteriskt anfall av dottern så lugnades det ett tag. 

De lekte och jag planerade middagarna inför kommande vecka.

Planering är a och O om man ska nå sina mål och tack vare min mycket goda vän Annika så har jag hittat inspirationen och motiveringen. Läs gärna hennes blogg om hennes vardag.

Hon har precis genomgått en gastric bypass. Så vill du ta en titt klicka här.


Vi begav oss iväg till Torp för att handla och det flöt på riktigt bra. 

Passade också på att gå in på life och köpte lite vitaminer.

Jag SKA inte bli sjuk igen så här ska laddas.


 


Kanske inte jättegod i smaken men men. Bara den gör sitt jobb så ;)


Eftermiddagen bestod av tvätt och städ. Barnen fick titta på en film. De orkar inget nu när de äter pencilin. Ingen matlust direkt heller. Men det blir bättre.


När sambon kom hem så fick jag chansen att åka till gymmet för lite


 


Passade också på att gå på ett bodybalance pass. Kan säga att det kändes så skönt att få sträcka ut musklerna lite.

Kände att musklerna sa detta behövde vi.


 


Om du inte vet vad bodybalance är så är det en blandning av yoga, tai chi och pilates.


Nu ska jag njuta av kvällen. För imorgon är det jobb och kort kurs som gäller.

Magen ska få jobba lite också ;)


Ha en trevlig kväll


// Maria


Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards