Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Maria - 19 januari 2013 19:19

Kan inte med ord säga hur härligt det var att få komma hemmifrån och träffa en så god vän.

Så är det ännu bättre att få reda på att hon sen ska ha barn igen i augusti troligtvis :)

Blev så glad.


Barnen hade roligt och lekte jättemycket och de var också glada att få lämna huset och sen att få leka av sig lite. De var i himmelriket ;).


Efter besöket så åkte vi till affären och de fick "gräva" lite. Alltså ta lite lösgodis. 

Sen åkte vi hem. Bänkade oss i soffan och tittade på den mest populära filmen här hemma just nu Bilar.


     


Kan ärligt säga att jag är liiite trött på den just nu. Så det ska bli skönt att de är friska och allt återgår till det normala.


Sen fortsatte jag med operation storstäda hus. Är färdig med övervåningen nu ochj det känns så skönt.

Idag gjordes det sista. Barnens rum. Ja de delar än så länge.  Men nu fixade jag till lite så att det blev lite mysigare. De fick upp mer leksaker. Annars har vi hat leksakerna nere i ett lekrum. Men nu delar vi upp det lite. 


Så här blev det i alla fall:


   


Vet att sonen blev riktigt nöjd. Han stannade kvar och lekte en stund i lugn och ro utan lillasyster.

Kan vara lite bra för honom också.


Nu blir det soffan. Tog min sista pencilin tablett idag så nu kan inget hålla mig borta från träningen längre.

JIPPIIIIII!!!!!


Ha en underbar kväll


// Maria


Av Maria - 19 januari 2013 09:08

Vaknade tidigt. 

Klockan 6 vandrade barnen in i sovrummet och tyckte att det var dags för mamma och pappa att vakna.

Ett friskhetstecken var att de sov hela natten. De har varit sjuka hela veckan. 

Med feber hosta och sen halsfluss :(

Men idag kommer vi komma utanför husets väggar då vi ska besöka Sofia och Alice :)


Igår vägrde Alicia sova på dagen så vid 4 somnade hon i min famn. Hör ju inte till vanligheterna längre så passade på att mysa lite extra innan jag var tvungen att väcka henne.


 


Ha en skön lördag :)


//Maria

Av Maria - 19 januari 2013 09:05

Är tillbaka igen och har ändrat bloggens syfte. Den kommer nu bara handla om mitt liv.

Så det kan vara om allt mellan himmel och jord.

Hoppas ni kommer att gilla den :)



Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards