Alla inlägg den 7 november 2012

:))

Av Maria - 7 november 2012 20:54

Känns Så bra just nu :)

Dels i kroppen efter passet. Har helt underbra deltagare på mitt onsdagspass.

Utan dem så hade det varit så mycket tråkigare.

Kände också att det är dags att lägga på ett kilo till i bicepslåten. Har just nu 4½ kilo på varje sida så att lägga på ett ½kilo vore ju inte så mycket eller hur?

Så får det bli i alla fall nästa vecka. Man måste ju ha lite utmaningar som instruktör också    .

Annars ger ju inte deltagarna mer. Det är jag som sätter ribban på mina klasser. Inte dem.


Det andra som gör att det känns så bra är att idag fick jag veta att mitt vikariat blev förlängt till 9/8 2013.

Jag trivs så bra på mitt jobb just nu så vill gärna jobba kvar där.


Nu ska jag fortsätta pyssla lite ikväll och strötitta på twilight på 5:an.


Ska göra färdigt en sån här till en vän som ska ge bort den i födelsedags present. 

Fast den är i andra färger. Mintgrön och brun.


S  




Av Maria - 7 november 2012 19:11

Öppnar dörren och doften av vitlök slår emot mig.

Det är sambon som lagar mat som vi ska äta lite senare, inte helt fel eller hur?  

Inte ofta han lagar mat så detta känn extra bra. Nu ska barnen sova så ska vi mysa lite sen.

Vad som står på menyn? Ja ugnsbakade morötter och kotlett. Ja och en massa vitlök till detta förståss, hihi.


 

Vet vad jag kommer lukta imorgon, får nog borsta täderna extranoga ikväll och imorgon   .

Men det håller ju bakterierna borta så man håller sig nog frisk ett litet tag till  i alla fall. 

Det är ju tur det.


Föresten någon som vet ett bra sätt att få bort vitlöksandedräkt?


Av Maria - 7 november 2012 16:55

Har jag nämnt att jag är instruktör? Det vet jag inte men gör i alla fall så nu. Är instruktör i rpm, bodypump och show kidz.

Nu om 20 min ska jag ha mitt pumppass för veckan :). Feel it burn :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag mest om min kost och träning. Kan även bli lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards